Fizyoterapi

Sakatlıklarınız nedeniyle doğadan uzak kalmayın! Outdoorklinik olarak ağrıyı ortadan kaldırmak ve spora geri dönüşü sağlamak için uzun süre etkili çözümler üretiyoruz.

Başlarken

Outdoorklinik ile Fizyoterapi

Outdoorklinik olarak doğada benzer deneyim ve heyecanları paylaştığımız sporcuların fizyoterapi ihtiyaçlarını karşılamaktan mutluluk duyuyoruz. İster akut bir yaralanmanız ister uzun zamandır tekrarlayan bir sakatlığınız olsun, iyi planlanmış bir fizyoterapi süreci ile ağrılarınızdan kurtulabilir ve spora geri dönebilirsiniz.

Fizyoterapi sürecinde öncelikle bire bir detaylı bir değerlendirme seansı ile sakatlığın mevcut durumunu ve sorunda payı olan faktörleri anlamaya çalışıyoruz. Ardından spor branşının fiziksel gereklilikleri ve sporcu ile ortak belirlenen hedefler doğrultusunda eğitim, ortopedik manuel terapi ve egzersiz kombinasyonunu içeren bir rehabilitasyon programı ile spora geri dönüşü hedefliyoruz.

Sıklıkla Tedavi Ettiğimiz Bazı Problemler

• Plantar fasiit
  • Halluks valgus
Ne Beklemeliyim ?

Fizyoterapi Süreci Nasıl İşliyor?

Fizyoterapi süreci detaylı bir ilk değerlendirme seansını takiben ihtiyaçlarınıza göre planlanmış aralıklı tedavi seansları ve ev programı ile devam eder.

İlk değerlendirme seansı ortalama 1-1.5 saat sürerken tedavi seansları ise 40-60 dakika arası sürmektedir. Tedavi süreci genellikle 4-8 seans olmakla birlikte ihtiyaçlarınıza bağlı olarak daha uzun veya daha kısa sürelerde de tamamlanabilmektedir.

Outdoorklinik olarak sizi en kısa zamanda spora geri döndürmeyi amaçlıyoruz. Fizyoterapinin yeterli olmadığı durumlarda ise uzman ağımızdan destek alarak sizi ihtiyacınız olan tedaviye yönlendiriyor, böylece gereksiz maliyetlerin önüne geçiyoruz.

Parmak Fizik Tedavi

FİZYOTERAPİDE KULLANDIĞIMIZ YÖNTEMLER

ORTOPEDİK MANUEL
TERAPİ - OMT

OMT, ellerle kemik, eklem ve diğer  dokulara uygulanan, ağrıya yol açabilecek farklı yapıların test edilip probleme sebep olan yapıların tedavi edildiği ileri düzey bir fizyoterapi uygulamasıdır. Omurga ve uzuvlarda bulunan eklemlere yönelik mobilizasyon ve manipülasyonlar ile yumuşak doku teknikleri kullanılır.

Hareket analizi ve Eğitim

Hareket analizinde çeşitli fonksiyonel hareketler (squat, lunge. push-up vb.) ve spor esnasındaki performansınız gözlemlenerek sakatlığınıza yol açmış olabilecek biyomekanik ve teknik hatalarınız ortaya çıkarılır. Ardından iyileşmenin sağlanması ve sakatlığın tekrarlamaması için bu hataların düzeltildiği eğitim seansları düzenlenir.

EGZERSİZ

Egzersiz iyileşmenin olmazsa olmaz komponentidir. Fizyoterapi sürecinde mobilite ve kuvvet ihtiyaçlarınıza göre düzenlenmiş, temel seviye tedavi hareketlerinden atletik performans düzeyine kadar ilerleyen, minimum ekipman gerektiren egzersiz programları planlanarak uygulanır.